[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_tour interval=”0″][vc_tab title=”Bestellen” tab_id=”1392981116-1-4″][vc_toggle title=”Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is aangekomen bij Pearls&Stones?” style=”default” size=”md” open=”false”]
[/vc_toggle][vc_toggle title=”Op welke manier kan ik bij Pearls&Stones betalen?” style=”default” size=”md” open=”false”]
[/vc_toggle][vc_toggle title=”Ik heb sieraden besteld bij Pearls&Stones en kom erachter dat ik nog iets toe wil voegen, kan dat?” style=”default” size=”md” open=”false”]
[/vc_toggle][vc_toggle title=”Mijn bestelling klopt niet, wat nu?” style=”default” size=”md” open=”false”]
[/vc_toggle][vc_toggle title=”Heeft Pearls&Stones ook een winkel waar ik naar toe kan?” style=”default” size=”md” open=”false”]
[/vc_toggle][/vc_tab][vc_tab title=”Verzendingen” tab_id=”1392981116-2-17″][vc_toggle title=”Bestellen bij Pearls&Stones, hoe gaat dat in zijn werk?” open=”false” style=”default” size=”md”]
[/vc_toggle][vc_toggle title=”Mijn bestelling is verzonden, hoe kan ik deze volgen?” open=”false” style=”default” size=”md”]
[/vc_toggle][vc_toggle title=”Wat is de levertijd?” open=”false” style=”default” size=”md”]
[/vc_toggle][vc_toggle title=”Ik ben niet vaak thuis, is het mogelijk om mijn bestelling elders af te leveren?” open=”false” style=”default” size=”md”]
[/vc_toggle][vc_toggle title=”Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?” open=”false” style=”default” size=”md”]
[/vc_toggle][vc_toggle title=”Ik ga met vakantie, kan mijn bestelling ook later bezorgt worden?” open=”false” style=”default” size=”md”]
[/vc_toggle][vc_toggle title=”Er zijn nu 5 dagen verstreken en heb mijn bestelling nog niet ontvangen.” open=”false” style=”default” size=”md”]
[/vc_toggle][vc_toggle title=”Kan ik mijn bestelling annuleren?” open=”false” style=”default” size=”md”]
[/vc_toggle][vc_toggle title=”Mijn bestelling is beschadigd, wat te doen?” open=”false” style=”default” size=”md”]
[/vc_toggle][/vc_tab][vc_tab title=”Garantie” tab_id=”1392981435173-2-5″][vc_toggle title=”Wat is de garantietermijn op de producten?” open=”false” style=”default” size=”md”]
Pearls & Stones geeft 30 dagen garantie op de sieraden vanaf de dag die vermeldt wordt op het betalingsoverzicht. Het betalingsoverzicht dient als garantiebewijs dus raden wij je aan deze goed te bewaren.
[/vc_toggle][/vc_tab][vc_tab title=”Retour” tab_id=”1392981545103-3-8″][vc_toggle title=”Waar kan ik een retourzending naar toe sturen?” style=”default” size=”md” open=”false”]U kunt het pakketje zenden naar Pearls&Stones aan het Veerplein No.14, 3331LE in Zwijndrecht. U kunt als u in de gelegenheid bent het pakketje uiteraard ook bij ons in de winkel afgeven.
Houdt u er rekening mee dat retourneren binnen 10 dagen dient te geschieden.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Mijn bestelling is beschadigd, wat te doen?” open=”false” style=”default” size=”md”]
[/vc_toggle][/vc_tab][vc_tab title=”Overig” tab_id=”1464894627749-4-4″][vc_toggle title=”Waar kan ik terecht met een klacht?” style=”default” size=”md” open=”false”]Pearls&Stones verzorgt uw bestelling met aandacht. Mocht u niet tevreden zijn over uw bestelling stuur dan een email met vermelding van het ordernummer naar info@pearlsandstones.nl. Wij zullen uw klacht zo snel mogelijk beantwoorden.
Wij zijn aangesloten bij Webwinkelkeur, een onafhankelijke organisatie voor webwinkels, een branche vereniging voor bedrijven die via internet hun producten aanbieden. Het keurmerk beschermt consumenten tegen ondeugdelijke webwinkels en stelt zich ten doel om het vertrouwen bij internetaankopen door de consument te vergroten..[/vc_toggle][vc_toggle title=”Komen de kleuren van de mineralen altijd overeen met de kleuren op de website?” style=”default” size=”md” open=”false”]
De kleuren van de mineralen kunnen wat afwijken omdat wij met natuurproducten werken. Elk stuk is uniek.
[/vc_toggle][vc_toggle title=”Wat als ik ringen ontvang en de maten kloppen niet?” style=”default” size=”md” open=”false”]
Bij solitaire ringen kunnen deze omgeruild worden. Bij trouwringen is dit voor eigen verantwoordelijkheid omdat deze modellen speciaal op maat gemaakt worden voor u. Ze kunnen uiteraard wel vergroot of verkleind worden maar daar zitten wel wat kosten aan vast, afhankelijk van het model.
[/vc_toggle][/vc_tab][vc_tab title=”Account” tab_id=”1464894768655-5-5″][vc_toggle title=”Mijn email adres is gewijzigd, kan ik dit nog aanpassen?” style=”default” size=”md” open=”false”]
Ja, dat kan. U logt in met de bij u bekende gegevens (oud email-adres en wachtwoord). Vervolgens kiezen voor de optie “klantgegevens wijzigen”. Op deze plek kunt u uw email adres aanpassen.
[/vc_toggle][vc_toggle title=”Mijn email adres is gewijzigd en ik ben mijn wachtwoord kwijt, hoe los ik dit op?” style=”default” size=”md” open=”false”]
Mocht uw email adres en wachtwoord niet meer kloppen neem dan even contact met ons op onder telefoonnummer 078-6124832, van 10.00 tot 17.30 zijn wij bereikbaar.
[/vc_toggle][vc_toggle title=”Ik ben mijn wachtwoord kwijt, hoe los ik dit op?” style=”default” size=”md” open=”false”]
U weet uw wachtwoord niet meer, geen paniek. Ga naar “mijn account” en kies voor de optie “wachtwoord vergeten?”. Geef hier uw email-adres op en Pearls&Stones zorgt voor de rest.
[/vc_toggle][vc_toggle title=”Hoe geef ik een verhuizing door?” style=”default” size=”md” open=”false”]
U logt in op uw account en kiest voor de optie “klantgegevens wijzigen”. Hier kunt u uw adresgegevens wijzigen.
[/vc_toggle][vc_toggle title=”Er wordt om mijn persoonsgegevens gevraagd, waarom?” style=”default” size=”md” open=”false”]
Uw persoonsgegevens zijn voor ons van belang om tot een goede afhandeling van uw bestelling te komen en met u als koper een goede communicatie te onderhouden. Uw persoonsgegevens worden door Pearls&Stones zeer discreet behandeld en nooit met derden worden gedeeld.
[/vc_toggle][/vc_tab][/vc_tour][thb_gap height=”40″][/vc_column][/vc_row]