[vc_row][vc_column width=”1/1″][vc_tour interval=”0″][vc_tab title=”Bestellen” tab_id=”1392981116-1-4″][vc_toggle title=”Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is aangekomen bij Pearls&Stones?” style=”default” size=”md” open=”false”]

Als u via ons een bestelling heeft geplaatst wordt dit bevestigd per email. Is dit niet het geval, controleert u dan of het door u opgegeven email adres klopt. Ontvangt u hierna nog geen bericht neemt u dan contact op met 078-6124832.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Op welke manier kan ik bij Pearls&Stones betalen?” style=”default” size=”md” open=”false”]

Op de site kunt u betalen via Ideal met de bank van uw keuze.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Ik heb sieraden besteld bij Pearls&Stones en kom erachter dat ik nog iets toe wil voegen, kan dat?” style=”default” size=”md” open=”false”]

Bij een bestelling die al reeds geplaatst is, is het niet meer mogelijk om iets toe te voegen. Maak een nieuwe bestelling aan en verzend deze zo spoedig mogelijk. Wij proberen dan alles in één keer te versturen.

Als uw bestelling nog op tijd binnen is rekenen wij ook maar één keer verzendkosten.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Mijn bestelling klopt niet, wat nu?” style=”default” size=”md” open=”false”]

Hoe zorgvuldig Pearls&Stones ook te werk gaat, er kan wel eens iets mis gaan. Controleer altijd of de bestelling die u heeft ontvangen klopt. Hebt u per ongeluk iets anders ontvangen dan kunt u de bestelling binnen 14 dagen retourneren. U kunt de retouropdracht verzenden naar:

Pearls&Stones

Veerplein 14

3331LE Zwijndrecht.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Heeft Pearls&Stones ook een winkel waar ik naar toe kan?” style=”default” size=”md” open=”false”]

Ja, Pearls&Stones heeft een winkel aan het Veerplein No. 14 in Zwijndrecht. U kunt ook contact op nemen met onze winkel door te bellen met 078-6124832.

[/vc_toggle][/vc_tab][vc_tab title=”Verzendingen” tab_id=”1392981116-2-17″][vc_toggle title=”Bestellen bij Pearls&Stones, hoe gaat dat in zijn werk?” open=”false” style=”default” size=”md”]

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Mijn bestelling is verzonden, hoe kan ik deze volgen?” open=”false” style=”default” size=”md”]

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Wat is de levertijd?” open=”false” style=”default” size=”md”]

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Ik ben niet vaak thuis, is het mogelijk om mijn bestelling elders af te leveren?” open=”false” style=”default” size=”md”]

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?” open=”false” style=”default” size=”md”]

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Ik ga met vakantie, kan mijn bestelling ook later bezorgt worden?” open=”false” style=”default” size=”md”]

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Er zijn nu 5 dagen verstreken en heb mijn bestelling nog niet ontvangen.” open=”false” style=”default” size=”md”]

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Kan ik mijn bestelling annuleren?” open=”false” style=”default” size=”md”]

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Mijn bestelling is beschadigd, wat te doen?” open=”false” style=”default” size=”md”]

[/vc_toggle][/vc_tab][vc_tab title=”Garantie” tab_id=”1392981435173-2-5″][vc_toggle title=”Wat is de garantietermijn op de producten?” open=”false” style=”default” size=”md”]

Pearls & Stones geeft 30 dagen garantie op de sieraden vanaf de dag die vermeldt wordt op het betalingsoverzicht. Het betalingsoverzicht dient als garantiebewijs dus raden wij je aan deze goed te bewaren.

[/vc_toggle][/vc_tab][vc_tab title=”Retour” tab_id=”1392981545103-3-8″][vc_toggle title=”Waar kan ik een retourzending naar toe sturen?” style=”default” size=”md” open=”false”]U kunt het pakketje zenden naar Pearls&Stones aan het Veerplein No.14, 3331LE in Zwijndrecht. U kunt als u in de gelegenheid bent het pakketje uiteraard ook bij ons in de winkel afgeven.

Houdt u er rekening mee dat retourneren binnen 10 dagen dient te geschieden.[/vc_toggle][vc_toggle title=”Mijn bestelling is beschadigd, wat te doen?” open=”false” style=”default” size=”md”]

De artikelen worden door ons met de grootste zorg ingepakt, mocht er derhalve toch blijken dat er een beschadiging is opgetreden moet u dit binnen 24 uur aan ons melden via de email info@pearlsandStones.nl . Voor schade tijdens het vervoer zijn wij verzekerd. Mineralen kunnen doordat dit een natuurproduct is kleine oneffen heden vertonen, dit valt niet onder schade.

[/vc_toggle][/vc_tab][vc_tab title=”Overig” tab_id=”1464894627749-4-4″][vc_toggle title=”Waar kan ik terecht met een klacht?” style=”default” size=”md” open=”false”]Pearls&Stones verzorgt uw bestelling met aandacht. Mocht u niet tevreden zijn over uw bestelling stuur dan een email met vermelding van het ordernummer naar info@pearlsandstones.nl. Wij zullen uw klacht zo snel mogelijk beantwoorden.
Wij zijn aangesloten bij Webwinkelkeur, een onafhankelijke organisatie voor webwinkels, een branche vereniging voor bedrijven die via internet hun producten aanbieden. Het keurmerk beschermt consumenten tegen ondeugdelijke webwinkels en stelt zich ten doel om het vertrouwen bij internetaankopen door de consument te vergroten..[/vc_toggle][vc_toggle title=”Komen de kleuren van de mineralen altijd overeen met de kleuren op de website?” style=”default” size=”md” open=”false”]

De kleuren van de mineralen kunnen wat afwijken omdat wij met natuurproducten werken. Elk stuk is uniek.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Wat als ik ringen ontvang en de maten kloppen niet?” style=”default” size=”md” open=”false”]

Bij solitaire ringen kunnen deze omgeruild worden. Bij trouwringen is dit voor eigen verantwoordelijkheid omdat deze modellen speciaal op maat gemaakt worden voor u. Ze kunnen uiteraard wel vergroot of verkleind worden maar daar zitten wel wat kosten aan vast, afhankelijk van het model.

[/vc_toggle][/vc_tab][vc_tab title=”Account” tab_id=”1464894768655-5-5″][vc_toggle title=”Mijn email adres is gewijzigd, kan ik dit nog aanpassen?” style=”default” size=”md” open=”false”]

Ja, dat kan. U logt in met de bij u bekende gegevens (oud email-adres en wachtwoord). Vervolgens kiezen voor de optie “klantgegevens wijzigen”. Op deze plek kunt u uw email adres aanpassen.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Mijn email adres is gewijzigd en ik ben mijn wachtwoord kwijt, hoe los ik dit op?” style=”default” size=”md” open=”false”]

Mocht uw email adres en wachtwoord niet meer kloppen neem dan even contact met ons op onder telefoonnummer 078-6124832, van 10.00 tot 17.30 zijn wij bereikbaar.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Ik ben mijn wachtwoord kwijt, hoe los ik dit op?” style=”default” size=”md” open=”false”]

U weet uw wachtwoord niet meer, geen paniek. Ga naar “mijn account” en kies voor de optie “wachtwoord vergeten?”. Geef hier uw email-adres op en Pearls&Stones zorgt voor de rest.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Hoe geef ik een verhuizing door?” style=”default” size=”md” open=”false”]

U logt in op uw account en kiest voor de optie “klantgegevens wijzigen”. Hier kunt u uw adresgegevens wijzigen.

[/vc_toggle][vc_toggle title=”Er wordt om mijn persoonsgegevens gevraagd, waarom?” style=”default” size=”md” open=”false”]

Uw persoonsgegevens zijn voor ons van belang om tot een goede afhandeling van uw bestelling te komen en met u als koper een goede communicatie te onderhouden. Uw persoonsgegevens worden door Pearls&Stones zeer discreet behandeld en nooit met derden worden gedeeld.

[/vc_toggle][/vc_tab][/vc_tour][thb_gap height=”40″][/vc_column][/vc_row]